Pages

Wednesday 28 December 2011

Lisa oh LIsa

aku sure ramai jejaka diluar sana frust menonggeng bila tau kisah nie...
maybe aku pon termasuk skali kot...hahahaha
tapi aku redha je...  :)

 (Khamis / 23.12.2011) adalah tarikh paling bahagia dan bermakna buat Lisa Surihani, 25 apabila dia telah disunting oleh sang kekasih, Yusry Abd Halim, 38, dan hari ini pula, bolehlah disifatkan hari gembira buat sekalian peminat kedua-dua selebriti  ini apabila dua bulan saja lagi, pasangan ini bakal bergelar suami isteri.
Kalau tak silap aku mereka akan menikah pada 23/2/2012....

mari sama2 baca statement ni huhuhuhu....


“Saya melihat Lisa sebagai seorang wanita yang very natural, caring, dan baik hati dan dia juga menyayangi saya sepenuh jiwa sepertimana saya juga menyayanginya sepenuh jiwa. Bila saya stress atau menghadapi saat-saat sukar, dia selalu ada di sisi, jauh mahupun dekat.” – Yusry Abd Halim
“Abang bukan seperti kebanyakan lelaki yang akan ‘mengayat-ayat’ pada awal perkenalan, dia seorang yang gentleman,” – Lisa Surihani


p/s ...ape2 pun tahniah untuk mereka berdua....

0 comments:

Post a Comment